9 Temmuz 2011 Cumartesi

"Tanrım beni Tanrı yap!"


Yeni aşkımız; Supernatural… 6. sezonun sonunda en sevdiğimiz karakter karanlığa geçti. Birdenbire ilahi raconlar kesmeye başladı. “Tapacaksınız ulan bana” dedi, “bundan böyle Tanrı benim, diz çökün”. Hepimiz küfrettik. Kamusal vicdan sahibi her âdem evladının yapacağı üzere “Allah belanı versin” dedik.
İtirafım şudur: Kimseye belli etmedim ama ben içten içe bu hamleyi takdir ettim. “Âlem Supernatural’se Tanrı sensin abicim” dedim. “Helal olsun” dedim.
Ne yapayım? Karanlığa geçen heroik tip her zaman hoşuma gidiyor. Benzer bir şeyi içine Venom kaçmış Spider-Man için de hissetmiştim, Darth Vader için de. Nedenini bilmiyorum. Bunu arkadaşlarıma söylersem muhtemelen hastalandığımı düşünürler. Hatta düşünmekle kalmaz “otokrasi” diye teşhis koyar, beni iyileştirmek için de ellerinden geleni yaparlar. Komünist Manifesto’yu bir daha okuyup tövbe etmemi isterler. Star Wars Episode 6’nın son yirmi dakikasını en az 5 kere izletirler. Hatta Emre beni eyleme götürür.
Ama biliyorum, yine de kâr etmez. İçime iblis kaçmış, karanlıkta kulağıma sürekli Palpatine’in sözlerini fısıldıyor: “İyilik bir bakış açısıdır evlat”. O sese eşlik etsem mi diyorum bazen, fonda Empire March çalıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder