9 Temmuz 2011 Cumartesi

kilot mu külot mu

kimin ışığından kendi özben'ime giden bu uzun yolda isa kim don kişot kime neyi gönderir göndermede bulunmaktan hiç hoşlanmıyorum ama bunun adı bilinç akışı akıyor yani bilinç su olmuş akıyor bu betimlemeyi yapmazsam bilincin ne gibi aktığı muamma olarak kalabilirdi aynı zamanda şundan da çok rahatsızım mutfak dolaplarında içine ne koyacağımıza karar verilmiş ve üzerine tarçın şeker biber yazan kavanozların piyasada zaman aşırı bir rağbet görmesinden bu kadar müdahalecilik fazla yuh ebenin amı modernizm evet nerede kalmıştık kendimde türk aydınının teslimiyetçi tavrını görüyorum bazen sonra üzülüyorum neye üzüldüğümü de tam bilmiyorum üzülmeden önce gülesim geliyor ben aydın mıyım diye sonra önkabulediyorum aydınlığımı ama teslimiyetçi oluşum çok ayıp gördüğümüz gibi bilinç akıyor su gibi bazen de küçük ya da büyük burjuva yaşam  biçimini itin götüne sokup küçük ya da büyük işçiler gibi yaşamaya çalışıp bunu başaramamaya da gülmek istiyorum ama gülerken düşünmek te istiyorum bat dünya bat piyango bileti sat dediğimde herkes ne dediğimi anlıyor mu merak ediyorum çanakkaleli melahat var birde yollu hayata karşı fahiş tavrının isminden mülhem olduğunu bana düşündürüyor bu kadın ama yine de var sosyolojik apartman mı apartman sosyolojisi mi tam çeviremedim oysa teslimiyetçi tavrımdan kaynaklı tatlısu frenki oluşum bu işi benim için kolaylaştırmalıydı sahi kilot mu külot mu bana kilot erkeği külot kadını anımsatıyor ama bir de şurdan bak kilotoris külotoris hadi hoşgeldik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder