10 Temmuz 2011 Pazar

karamazov kardeşler pide salonu.

sevgili apartmanımlar sakinlerim bugünü tümel yargılara varma günü ilan ediyorum evet ediyorum genellemelere boğmak istiyorum benim dışımdaki herşeyi hayatı genellerken kum pistte yarışa tutuşmuş atların üzerinden çıkan buharlardan çıksın istiyorum uzaktan bakıldığında aygır gibi görünen bedenimden evet bedenimden bence her erkek buharlı bir aygırdır böylelikle ilk tümel yargımıza ulaşmış bulunuyoruz sevgililerim canlarım dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe sırf bir aygıra benziyor diye binmek istedim adam irkildi sonra da dört nal uzaklaştı benden üzüldüm beni beğenmediğini zannedip kendimi kahrettim ama 5 dakika sonra toparlandım bu kez sesleriyle uyanmaya alışık olmadığım martılara sapanla taş atmayı arzu ettim sonra sapanımın olmadığını farkedip bir tekel bayiine girdim içeride gözlerim tekelci ahmet abiyi aradı ahmet abi o gün izinliymiş ben de not bırakıp çıktım 5 dakika geçti ya da geçmedi ki aklıma hilal cebeci geldi pampişlerim vurgu yapacak başka bir şeyi olmadığında kadınların memelerine ya da kukularına dört elle sarıldıkları tümel yargısına ulaştım böylelikle ikinci tümel yargımıza da ulaşmış bulunmaktayız sakin sakin apartmanda yaşayan aşkitolarım bu yargı beni çok yordu terledim sonra duşa girdim suyun altında tripten tribe girip filmlerdeki gibi duşun altında düşünen adamlara benzetmeye çalıştım kendimi ama olmadı mal mal çimdim çıktım düşünürken de aklıma bi bok gelmedi aç olduğumdan başka sonra bağımsız avrupa sinemasına bayıldığım için kendimle gurur duydum duş sonrası kulaklarımın içini duştan önce çıkardığım tişörtümü işaret parmağıma geçirip temizlerken bu gurur duyuş ruhumu okşadı bu okşayış güzel bir hareketlenmeye neden oldu naif bedenimde bedenim komple erekte oldu zihnimden kaynaklı bir ejekülasyon durumunu engelleyemedim hemen abdest alıp istiğfar ettim günaydın panpalarım hadi gidin ve genelleyin herşeyi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder